同事請他吃糖,他覺得糖很好吃,留了一粒,帶回來給我。

1

2

我說你,真是失禮死人了。

8 thoughts on “

  1. 其實好sweet就真啦!
    (講真睇相我都覺得粒糖應該超sweet……應該有甜甜的椰絲餡?定係marshmallow?)
    有時收到好味的手信, 我都會帶回家與他分享的~ 就像小貓小狗咬住隻老鼠或臭鞋帶回家一般……

    1. 不是呀,不SWEET的,外面是朱古力,裡面三層,第一個LAYER像焦糖餅碎,中間深啡色的是蜜糖,下面白色的是像威化餅那種東西。

      哈哈,是嗎?小貓小狗咬住臭鞋帶回家的嗎?好得意呀!
      老鼠就不好了。

      1. 我係指…你地好sweet呀~ 哈哈! 小米連食粒糖都掛住你…想同你分享…真係好體貼(間接讚自己…)
        嘩…一粒咁細嘅糖果都咁多"層次"…其實好精緻喎!外表又古典…似以前的花街朱古力…五彩繽紛花紙…好靚(不過味道就…)
        我小時候隻喵會咬曱甴回家…仲要唔肯放口…用魚交換都唔肯…

發表迴響

